Tuesday, February 7, 2012

Men / Women

2 comments:

linn said...

wow, ibland ar du sjukt oskon. synd for de flesta klipp ar fett kul, men kom igen, alla konsskamt om kvinnor i koket osv. kanns som att du ar 55 och lastbilschaffis

christian said...

nja ja jo. jag forstar val vad du menar, eller ialafal forsoker saga men jag haller givetvis inte med (annars hade jag ju inte postat det har). jag tycker det ar kul helt enkelt. jag tycker det ar kul att skoja om alla 'stereotypa roller'. oavsett kon, ras och laggning. jag tycker det ar viktigt att fa gora det. att sen tro att jag tycker och haller med om det har ar ju bara dumt. jag tror starkt segregringen blir varre om man plotsligt forbjuder vissa skamt om saker o ting. da ar det riktigt illa. men det ar jag, o sa tanker/tycker jag. ha en bra dag.

ps. posten ovanfor ar typ mer exakt sa jag tycker i fragan om du undrar (ej relaterat till den har eller din kommentar saklart).