Thursday, March 18, 2010

And suddenly you're having coffee outside in the sun with Snygg Johan

15 comments:

Anonymous said...

Haha Snygg Johan! hur kunda han byta bort det namnet?

Anonymous said...

Exakt, han skulle ha behållt det 4 evva and evva.

christian said...

BAH! Han har inte bytt bort det saklart. Det gar inte. Han ar och kommer alltid forbli SNygg Johan.

Anonymous said...

Gillar verkligen vad jag läser.

christian said...

bra! gillar annu mer att jag har hittat pa en historia om vem du ar.

Koko Kia said...

Jag gillar att du Christian har hittat på den historien. Love your blog!

Anonymous Caroline said...

Älskar också bloggen! Älskar även Snygg Johan.

christian said...

alla alskar snygg johan. det ingar i livet.

Anonymous said...

Men älskar Snygg Johan oss?

christian said...

den eviga fragan. men ja!

Anonymous Caroline said...

Är det sant? jag dör av lycka nu. snygg johan älskar mig.

christian said...

ja. snygg johan har nastan lika langt har som karlek for ass andra. matte han aldrig klippa sig.

Anonymous Caroline said...

Fatta vad coolt. Snygg johan slår rekord i hår, längst i norra europa. "Han gjorde det för kärleken".

christian said...

EN [av tusen] anledningar till att vi alskar honom tillbaka.

sandra said...

jag älskar snyggjohan också!